مهمترین سیاست در وزارت مردم، رفع مشکلات معیشتی است
به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری، مهری طالبی دارستانی گفت: رویکرد وزارت مردم در رسالت تکریم ارباب رجوع و رفع گلوگاه ها و فرایندهای فساد، رسیدگی به شکایات مردم است که با جدیت دنبال خواهد شد.
وی اظهارامیدواری کرد با برنامهریزی منسجم با زیر مجموعه های وزارت متبوع و استفاده از ظرفیتهای استان ها بتوانیم گام موثری در جهت بهبود وضعیت مردم برداریم.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مهمترین سیاستها در وزارت مردم به ویژه وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی را تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات معیشتی مردم دانست که با اجرای برنامه جامع مبارزه با فساد و ابلاغ رییس جمهوری بتوانیم به سمت رفاه اجتماعی مورد قبول حرکت کنیم .
طالبی دارستانی ادامه داد: در این راستا دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به عنوان دستگاه نظارتی بابرگزاری دیدارهای چهره به چهره در استان های کشور با مردم، بستر ارتباط موثر جهت تحقق این امر را فراهم می کند.