۶ قابلیت جدید بهمنظور جلوگیری از درج آگهیهای غیرواقعی خودرو در سکوهای اینترنتی ایجاد شد
به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، بر این اساس، این قابلیتها شامل امکان احراز هویت آگهیدهندگان، امکان احراز صلاحیت کسب و کاری آگهیدهندگان، امکان احراز وجود خودروی آگهی شده، اختصاص نشان مجزا BADGE، اطلاعرسانی به کاربران و ایجاد امکان مرتبسازی و فیلتر کردن، نمایش مجموع تعداد آگهیهای منتشر شده توسط یک آگهیدهنده و اعلام روش نظارت و قیمت آگهیهای خودرو هستند که توسط سکوهای درج آگهی خودرو شیپور، دیوار و باما اجرایی شد.
در همین پیوند، در نشست خبری "دستاوردهای جدید در حوزه ساماندهی آگهیهای الکترونیکی خودرو" در محل وزارت صنعت، "محمدصادق مفتح" قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی افزود: فضای سایبری یک امکان است که با توسعه زیرساختهای آن در کشور، امکان تغییر روابط تجاری سنتی را ایجاد میکند.
وی گفت: تقویت این ابزارها و ایجاد امکاناتی که بتوان از پتانسیلهای فضای مجازی بیشتر استفاده کرد، برای توسعه عدالت اجتماعی در بخش بازرگانی و تجارت کشور یک ضرورت است.
مفتح بیانداشت: این امکانات در راستای اینکه خریداران و مشتریان از صلاحیت فروشندگان و سلامت کالا مطلع شده و به این ترتیب از کلاهبرداری و سوء استفاده جلوگیری شود بسیار مهم است.