JAI NewsRoom مدیریت

تامین ۲۵۰ قلم دارو در درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دهلران

16 بهمن 1400 | 11:47
تامین ۲۵۰ قلم دارو در درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دهلران

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این جلسه صادقی معاون استاندار ایلام و فرماندار دهلران بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: گره گشایی از مشکلات مردم با کار جهادی در اولویت است.
صادقی گفت: تسریع در انجام پروژه ها، فعالیت های فرهنگی و معرفی ظرفیت ها باعث توسعه شهرستان دهلران می شود و ما با هماهنگی بین مدیران و استفاده از ظرفیت نخبگان و شخصیت های برجسته و ظرفیت ها برای توسعه این شهرستان تلاش می کنیم.
شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارش کاملی از مهم ترین اقدامات کلیه دستگاه های تابعه، وحدت و همدلی و انسجام مجموعه حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور را دلیل موفقیت دستگاه های تابعه عنوان کرد و گفت: امروز این وحدت و همدلی باعث هم افزایی در انجام کارها شده است.
شیرخانی تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پویاترین  وزارتخانه از لحاظ کمی و کیفی است و این وزارت از بدو تولد تا پس از مرگ با جامعه هدف ارتباط دارد.
وی بر اجرای ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه تاکید کرد و گفت: باید در پروژه های استان به نیروهای بومی توجه ویژه ای شود اما در شرایط مساوی و برابر اگر نیروی متخصص بومی در دسترس نبود، می‌توان از سایر نیروهای غیر بومی استفاده کرد.
دکتر علیرضا رمضانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام نیز در این جلسه گفت: ۲۵۰ قلم دارو در درمانگاه شهرستان دهلران برای رفع نیاز بیماران تامین شده است و داروهای مورد نیاز بیماران به تعداد کافی وجود دارد و تلاش می شود که این درمانگاه برای خدمت رسانی بیشتر ارتقا یابد.
دکتر رمضانی اظهار داشت: خدمات متنوع تأمین اجتماعی و گستردگی پوشش بیمه نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان و همراهی مردم است.
ملکشاهی مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: اینکه ماموریت اصلی سازمان تامین اجتماعی تعمیم پوشش بیمه ای در بین آحاد جامعه است، افزود: در این راستا اقدامات زیادی با صدور بخش نامه ها و دستورالعمل ها  انجام شده تا شرایط لازم را برای استفاده از بیمه در بین همه اقشار مختلف جامعه فراهم شود.
ملکشاهی در خصوص طرح ۳۰۷۰ این سازمان نیز گفت: این طرح یک انقلاب بزرگ الکترونیکی در سازمان تامین اجتماعی ایجاد کرد و تعداد ۳۰ خدمت پرتکرار در شعب سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و براساس محاسبات انجام شده با اجرای این طرح ۷۰ میلیون مراجعه بیمه‌شدگان از شعب سازمان کاهش پیدا کرده است.

بازگشت به فهرست