JAI NewsRoom مدیریت

تکریم مددجویان، اولین و آخرین هدف بهزیستی خراسان رضوی است

06 تیر 1401 | 16:10
تکریم مددجویان، اولین و آخرین هدف بهزیستی خراسان رضوی است

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی، به گفته محمد محسن ملاک، این فرایند از پاییز ۱۴۰۰ در ابعاد مختلف تقویت شده و بخصوص با تأکید رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیر کل بهزیستی استان، بحث مسجدمحوری و نشست‌ با اعضای گروه‌های هدف در محلات، سرعت و عمق بیشتری یافته است.
وی ادامه داد: در پی برگزاری رؤسای مراکز پذیرش و هماهنگی استان‌ها در تهران، رئیس سازمان بهزیستی کشور بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به نیازهای آنان تأکید مجدد داشت و لذا در راستای تقویت مردم‌محوری، مسجد محوری، محله‌محوری و پاسخگویی آنی به نیازهای مددجویان، برنامه‌های خوبی که از سال گذشته به اجرا درآمده جان دوباره گرفت.
وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر مرکز پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان به صورت شبانه‌روزی در خدمت مددجویان عزیز سازمان می‌باشد گفت: مددجویانی که در غیر ساعات اداری به مشهد وارد می‌شوند یا در حال زیارت و اقامت در مشهد، با مشکلی برخورد دارند، در اداره پذیرش و هماهنگی استان، مورد پذیرایی قرار گرفته و مشکل‌شان در حدود امکانات و اعتبارات موجود، حل می‌شود.
ملاک تأکید کرد: فلسفه‌ی وجودی ما تکریم مددجویان و احترام گذاشتن به آنان است و تمام تلاش و همت‌مان را برای جلب رضایت حداکثری مددجویان بکار می‌بندیم.
وی گفت: خوشبختانه نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان، همکاری و هم‌افزایی بسیار خوبی با بهزیستی دارند و تا آنجا که امکانات و اعتبارات موجود اجازه بدهد، نیازها و درخواست‌های مددجویان مهمان، با سرعت و در لحظه، پاسخگویی می‌شود.
ملاک یادآور شد: همچنین در خصوص جانمایی مددجویان که معمولا با دستور قضایی همراه است، همکاری بسیار خوبی با دستگاه قضایی داریم و در نتیجه، هیچ مددجویی در استان بلاتکلیف نمی‌ماند.
رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی خراسان رضوی همچنین گفت: عزیزان مددجو باید آگاه باشند که ابتدا باید به اداره پذیرش و هماهنگی استان مراجعه کنند و در صورتی که مشکل‌شان حل نشد به کشور مراجعه داشته باشند چون مراجعه مستقیم به پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور، موجب زحمت خود این عزیزان و نگرفتن پاسخ مناسب خواهد شد لذا توجه عزیزان مددجو را به این نکته جلب می‌کنیم که حتما به اداره پذیرش و هماهنگی استان در خیابان کوهسنگی مراجعه داشته باشند و با تلاشی که همکاران‌مان در این اداره انجام می‌دهند هیچ مددجویی بدون پاسخ مناسب از این مرکز خارج نمی‌شود. وی خاطر نشان کرد: حسب دستور مدیر کل استان و سازمان بهزیستی کشور، تکریم ارباب رجوع در اولویت خدمات و فعالیت‌های ماست و رضایت‌مندی مددجویان، اولین و آخرین هدف بهزیستی می‌باشد.

بازگشت به فهرست