JAI NewsRoom مدیریت

میز خدمت بهانه‌ای برای شنیدن مشکلات مردم

07 مرداد 1401 | 19:32
میز خدمت بهانه‌ای برای شنیدن مشکلات مردم

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: میز خدمت یک بهانه‌ای است تا توفیق داشته باشیم در برابر مردم اظهار تواضع کنیم.  
 سید محمدرضا حسینی ادامه داد: باید به صورت مستمر با مردم ارتباط داشته باشیم تا نسبت به مردم اظهار تواضع کنیم و هم اینکه به صورت میدانی شنونده مشکلات مردم باشیم.  
 وی با تأکید بر اینکه باید از این فرصت استفاده کنیم که فرایندهایی که اشکال دارد را اصلاح کنیم، گفت: اصل داستان میز خدمت اصلاح راه‌های رسیدگی به مشکلات مردم است، همکاران ما کنار هم هستند تا به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

بازگشت به فهرست