JAI NewsRoom مدیریت

تحول مستمر و دائمی باید در تأمین‌اجتماعی نهادینه شود

27 مرداد 1401 | 15:47
تحول مستمر و دائمی باید در تأمین‌اجتماعی نهادینه شود

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مهرداد قریب در سفر استانی به استان آذربایجان‌شرقی با حضور در جلسه شورای اداری اداره‌کل تأمین‌اجتماعی این استان که با حضور مدیران‌کل امور بیمه‌شدگان، وصول حق ‌بیمه و مستمری سازمان تأمین‌اجتماعی در تبریز برگزار شد، با اعلام اینکه بیش از ۵۰ درصد افراد جامعه تحت پوشش خدمات این سازمان هستند، ارتقای رضایتمندی مخاطبان را از مهم‌ترین اولویت‌های تأمین‌اجتماعی معرفی کرد و گفت: برای موفقیت در جلب رضایت مخاطبین، توجه ویژه به منابع انسانی حایز اهمیت است.

وی نیروی انسانی را  شاه‌کلید تحول در هر نهاد و سازمانی دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد رضایت و تعلق خاطر در منابع انسانی موجود هر مجموعه، بسترساز جلب اعتماد و رضایت ذینفعان خواهد بود.

وی اتکا به فکر و اندیشه همکاران و ایجاد اعتماد در آنان نسبت به سازمان را موجب افزایش تعلق خاطر آنان نسبت به سازمان و اهداف آن دانست و تصریح کرد: نباید به وضع موجود راضی باشیم و بایستی تحول مستمر و دایمی در سازمان نهادینه گردد و تحقق این امر نیازمند حاکمیت نخبگان بر امور می‌باشد.

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی با اعلام اینکه ماهانه حدود هفت هزار میلیارد تومان شکاف، بین منابع نقدی و مصارف این سازمان وجود دارد، گفت: ضمن افزایش بهره‌وری و افزایش ارزش افزوده سرمایه‌گذاری‌ها، ضروری است منابع پایدار متناسب از طریق گسترش جامعه تحت پوشش و افزایش ضریب پوشش جبران شود.

قریب سه‌جانبه‌گرایی و توسعه گفتمان تامین‌اجتماعی را از الزامات نیل به اهداف و برنامه‌های سازمان دانست و خاطرنشان کرد: تعامل سازنده با نهادهای کارگری و بازنشستگی و کارفرمایی به منظور رفع ابهامات و ایجاد درک مشترک در امور مورد انتظار است.

بازگشت به فهرست