JAI NewsRoom مدیریت

نحوه ارائه نظارت میدانی خدمات به جامعه مخاطب در تهران

29 شهریور 1401 | 17:47
نحوه ارائه نظارت میدانی خدمات به جامعه مخاطب در تهران

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، حامد ویس کرمی که برای بررسی عملکرد ادارات در راستای اجرای جهاد تببین به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرق تهران رفته بود با حضور در میان همکاران خود در این اداره از نزدیک در جریان چگونگی خدمت رسانی به شهروندان و مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

وی در جریان بازدید و بررسی میزان تحقق تعهدات و شناسایی نقاط قوت و ضعف هر حوزه در این اداره با قدردانی از عملکرد و تلاش کارکنان این اداره، بیان داشت: احترام و پاسخگویی مطلوب به مراجعین در راستای صیانت از حقوق مردم و خدمت رسانی به شهروندان یکی از اولویت های اصلی وزارت مردم است و بایستی با همت جمعی در افزایش کیفیت و سرعت بخشی در انجام وظایف سازمانی تلاش نماییم.

وی بر لزوم انسجام بخشی در سیاست‌ها، برنامه ها و وظایف این اداره کل تاکید کرد و گفت: تحقق آمار و برنامه‌های عملیاتی تعیین شده باید دارای پیوست عملکرد بوده و رضایت مردم را به همراه داشته باشد و تمامی فعالیت ها باید در چهارچوب مقررات قوانین و باسهولت صورت گیرد.

حامد ویس کرمی تصریح کرد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق بزرگ الهی است که باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم و در تحقق اهداف و انجام وظایف به نحو شایسته و با خرد جمعی عمل نماییم.

بازگشت به فهرست