JAI NewsRoom مدیریت

بدهی دستگاه های دولتی به تأمین اجتماعی بررسی شود

11 آبان 1401 | 16:55
بدهی دستگاه های دولتی به تأمین اجتماعی بررسی شود

به گزارش آتیه آنلاین ، عباس اکبری مدیر کل تأمین اجتماعی هرمزگان با معرفی اقدامات و خدمات سازمان تأمین اجتماعی در بخش های بیمه شدگان و مستمری بگیران با تشریح خدمات غیر حضوری و سامانه ای سازمان تأمین اجتماعی، اتصال سریع خدمات تامین اجتماعی به سامانه دولت را نتیجه به روز بودن و نوین بودن ساختار خدمات تأمین اجتماعی دانست.

وی افزود ارائه خدمات غیرحضوری باعث کاهش ۷۰درصدی مراجعات به شعب تأمین اجتماعی شده است و می توان گفت هر یک از کارفرمایان بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی هر لحظه از شبانه روز که اراده کنند به خدمات مورد نظر خود دسترسی دارند.

اکبری در ادامه ارائه خدمات تأمین اجتماعی را مستلزم دریافت وصولی ها و مطالبات تأمین اجتماعی دانست و افزود بخشی از مطالبات معوق مربوط به ادارات و دستگاه های دولتی است درحالی که پرداخت به موقع حق بیمه و مطالبات معوق موضوعی با انتفاع دوطرفه است که هم پرسنل دستگاهها و هم خدمات گیرندگان سازمان تأمین اجتماعی از آن بهره مند می شوند.

مرادزاده فرماندار بندرلنگه نیز با اشاره با تاثیر مستقیم خدمات سازمان تأمین اجتماعی در رفاه و آرامش جامعه از خدمات ارائه شده سازمان تأمین اجتماعی قدردانی کرد و عنوان داشت : فرمانداری با شعبه تأمین اجتماعی شهرستان در این زمینه همکاری کامل خواهد داشت و احقاق حقوق سازمان تأمین اجتماعی، احقاق حق جامعه است.

در پایان مقرر شد کمیته ای با حضور فرماندار و رئیس شعبه بندرلنگه و با حضور دستگاه هایی که دارای بدهی معوق هستند تشکیل و این بدهی ها تعیین تکلیف و پرداخت شوند.

بازگشت به فهرست