JAI NewsRoom مدیریت

آغاز برنامه خود ارزیابی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان

05 آذر 1401 | 09:10
آغاز برنامه خود ارزیابی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین با اعلام این‌ خبر اظهار کرد: طی سال جاری تیمی متشکل از کارشناسان متخصص، برنامه خودارزیابی را پیگیری می‌کنند تا عملکرد ادارات شهرستانی به خوبی ارزیابی شود.

وی افزود: با حضور سرگروه بازرسی و بازرسان این گروه از شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ این بازرسی به منظور خود ارزیابی واحدهای اجرایی و ستادی در راستای تحقق برنامه های اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آغاز به کار می کند.

غمگین با تاکید بر اهمیت ارزیابی عملکرد به عنوان شیوه ای دقیق و مطلوب جهت سنجش و ارزیابی ظرفیت ها و امکانات موجود خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی که در سال جاری صورت گرفت بازرسی مداوم از عملکرد واحد های شهرستانی تابعه را در دستور کار خود قرار داده و امیدواریم بتوانیم در این ارزیابی ها نقاط قوت و ضعف کل استان را در راستای رفع مشکلات و افزایش بهره وری شناسایی کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه رسالت و وظیفه اصلی بازرسی ها را در گام نخست تاکید بر اجرای صحیح برنامه ها و در گام دوم تهیه و تدوین راهکارهای مناسب و در مرحله سوم نظارت و کنترل صحیح است، عنوان کرد: بهترین روش قبل از بازرسی ها این است که خودمان فرایند و نواقص موجود را شناسایی کرده و آنها را بر طرف کنیم.
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی خوزستان در ادامه گفت: هدف از بازرسی ها را ارتقا سطح پاسخگویی، شفافیت و مشارکت در امور، بهبود خدمات رسانی، رشد بهره وری و ایجاد هماهنگی بین اداره شهرستانی، اصلاح و رفع نواقص و مشکلات موجود، تسهیل در فرایند کارها، توجه به کیفیت انجام امور و تسهیل مسیر ارائه خدمات به جامعه هدف است.

وی با آرزوی موفقیت برای گروه خود ارزیابی استان، اشاره کرد: به دلیل گستردگی استان و داشتن ۳۲ واحد تابعه، این ارزیابی ها به مدت یکماه ادامه خواهد داشت.

بازگشت به فهرست