رضایت ۸۰ درصدی مراجعهکنندگان از مراکز درمانی تأمیناجتماعی کرمانشاه
به گزارش آتیه آنلاین،میثم حجتیپور، امروز (دوشنبه) در نشست خبری با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انتقادات و پیشنهادات مراجعه کنندگان در این سامانه ثبت و با دقت بررسی می شود و این در حالی است که برای همه مراجعه کنندگان به مراکز درمانی تأمیناجتماعی که ترخیص میشوند، پیامکی حاوی لینک نظرسنجی هم برای آنها ارسال میشود که میتوانند میزان رضایتمندی خود را از کیفیت خدمات دریافتی بیان کنند.
او با اشاره به اینکه مراکز درمانی تأمیناجتماعی با ماهیانه ۱۰ الی ۱۵ هزار مراجعه، یکی از پرمراجعه ترین مراکز درمانی استان است در ادامه اظهار داشت: در ۹ ماه سپری شده از سال جاری بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مراجعه به مراکز درمانی داشتیم که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۶ درصدی را نشان می دهد و در عین حال ضریب اشتغال تخت هم بیش از ۷۰ درصد است.
مدیر درمان تأمیناجتماعی استان کرمانشاه ضریب اشغال تخت در مراکز درمانی تأمیناجتماعی استان را ۷۰ درصد عنوان کرد و افزود: تعداد افراد بستری شده نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد و تعداد اعمال جراحی هم ۲۱ درصد رشد داشته و این در حالی است که نسبت به سایر معاونتهای درمان کشور برای زایمان طبیعی جزو سه استان برتر کشور هم هستیم.
حجتیپور با اشاره به حوزههای عملکردی معاونت درمان در سال گذشته گفت: براساس شاخصهای عملکردی در بخشهای مختلف، معاونت درمان در سال گذشته بین ۳۲ مرکز مدیریت درمان کشور، رتبه اول را کسب کرد و همچنین در سال ۱۳۹۸ هم در جشنواره شهید رجایی هم رتبه برتر را به دست آورد.
او اعتبار درمانی تأمیناجتماعی استان را در سال جاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: افزایش کیفیت هتلینگ و اقامت مراکز درمانی، پیشرفت ۳۰ درصدی بزرگترین اورژانس کشور، راه اندازی زایشگاه تخصصی بیمارستان حضرت معصومه (س) و توسعه بخش ان آی سی یو بیمارستان حضرت معصومه (س) بخشی از اقدامات انجام شده مدیریت درمان برای جلب رضایتمندی مراجعه کنندگان است.