سامانه مشاوره تلفنی گردشگری در تهران راهاندازی شد
به گزارش آتیهآنلاین به نقل از ایرنا، سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از راهاندازی سامانه مشاوره تلفنی گردشگری در ایام نوروز برای شهروندان و مسافران نوروزی پایتخت، خبر داد.
امیر قاسمی، گفت: شهروندان و مسافران نوروزی از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ و گرفتن کد سه میتوانند اطلاعات مورد نیاز خود در مورد جاذبهها، برنامهها و مسیرهای گردشگری شهر تهران از جمله نشانی جاذبهها گردشگری و ساعات بازدید را دریافت کنند.
سرپرست ستاد گردشگری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، گفت: مشاوران این سامانه از تور لیدرهای دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است و از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ آماده پاسخگویی تلفنی به شهروندان و میهمانان نوروزی پیرامون برنامههای گردشگری، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و مذهبی شهرداری تهران و ارائه مشاوره برای بهرهمندی از جاذبهها، برنامهها و مسیرهای گردشگری شهر تهران است.
او بیان کرد: شهروندان و میهمانان نوروزی همچنین از طریق تماس با این سامانه میتوانند در تورهای گردشگری شهر تهران، ثبت نام کنند، امکان ثبت نام در این تورها در سامانه جامع گردشگری شهرداری تهران به نشانی visit.tehran.irhttp://visit.tehran.ir نیز فراهم است.
قاسمی یادآور شد: مشاوران این سامانه علاوه بر ارایه اطلاعات گردشگری، آمادگی دارند، هر اطلاعات دیگری از جمله نشانی بیمارستان ها را در اختیار افراد بگذارند.
او افزود: سامانه مشاوره تلفنی گردشگری ازجمله اقدام های جدید ستاد گردشگری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برای ایام نوروز و ارائه خدمت به شهروندان و مسافران نوروزی است.