JAI NewsRoom مدیریت

ارتقا کیفیت خدمات درمانی باید در اولویت قرار گیرد

18 اردیبهشت 1402 | 17:00
ارتقا کیفیت خدمات درمانی باید در اولویت قرار گیرد

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان گیلان، مدیر درمان تامین‌اجتماعی به همراه تیمی از کارشناسان خبره درمان، به منظور پایش عملکرد و بررسی کیفت خدمات، روز یکشنبه از مراکز درمانی تابعه غرب گیلان بازدید کرد.

در این بازدیدها حسین ابراهیمی گفت: در کلیه مراکز درمانی تامین‌اجتماعی، ارتقا کیفیت خدمات درمانی باید در اولویت قرار گیرد تا با استفاده بهینه از امکانات در اختیار و ارائه خدمات درمانی با کیفیت و بهتر، شاهد افزایش رضایت‌مندی کلیه دریافت‌کنندگان خدمت به ویژه بیمه‌شدگان باشیم.

مدیر درمان‌ تامین‌اجتماعی گیلان با بیان اینکه کسب رضایت‌مندی بیمه‌شدگان از اولویت‌های مهم و اصلی مدیریت درمان استان است افزود: به همین منظور تیمی متشکل از کارشناسان خبره درمان طی برنامه‌ای مدون از پیش تدوین شده، از کلیه مراکز تابعه سطح استان بازدید به‌عمل می‌آورند و کیفیت خدمات درمانی، نحوه ارائه آن به دریافت‌کنندگان و عملکرد مراکز را پایش و مورد بررسی قرار می‌دهند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان همچنین بیان کرد: نیروی انسانی مهمترین سرمایه سازمان است، از همین رو باید با پرورش نیروهای متخصص و خبره و نیز توجه ویژه به مسائل، درخواست‌ها و فراهم کردن ملزومات رفاهی آنها، سطح رضایت‌مندی همکاران را افزایش دهیم؛ چراکه این امر نهایتا منجر به افزایش رضایت‌مندی مردم و بیمه‌شدگان خواهد شد.

بازگشت به فهرست