JAI NewsRoom مدیریت

نمایشگاه اکسپو دریچه مناسبی را برای افزایش میزان صادرات باز کرده است

19 اردیبهشت 1402 | 08:21
نمایشگاه اکسپو دریچه مناسبی را برای افزایش میزان صادرات باز کرده است

محمد هادی اسماعیلی مدیر بازاریابی و فروس شرکت شیرین دارو در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ در گفتگو با «آتیه‌آنلاین» با اشاره به اینکه این شرکت با سابقه‌ای بیش از 50 سال در صنعت شیرین بیان فعال است، گفت: شیرین دارو تولید ۱۴ نوع فرآورده از عصاره شیرین بیان با درجات متفاوت ماده موثره در سه شکل (جامد، پودر و مایع) را انجام می‌دهد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه فرآورده‌های تولیدی این شرکت شامل پودر عصاره شیرین بیان، عصاره جامد شیرین بیان و عصاره مایع شیرین بیان با درصد های مختلف از مواد مؤثره متناسب با خواست مشتری است، افزود: بازار صادراتی شیرین دارو کشورهای مختلف اروپایی از جمله آلمان، چین، کانادا، مصر، امارات متحده و …، است.

وی در ادامه با اشاره به نقش نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ در توسعه بازارهای صادراتی شیرین دارو اظهار داشت: شیرین دارو با حضور در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۳)، درصدد برآمده تا بازارهای صادراتی خود را گسترش دهد و از این طریق محصولات خود را به کشورهای بیشتری صادر کند، همچنین حضور هیئت‌های تجاری گوناگون در این نمایشگاه فرصت مغتنمی است، که شیرین دارو، می‌تواند، از این طریق مشتریان جدیدی را برای محضولات خود شناسایی کند.

بازگشت به فهرست