JAI NewsRoom مدیریت

نوبت‌دهی آنلاین در ۴۰۰ مرکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی عملیاتی شده است

05 تیر 1402 | 15:31
نوبت‌دهی آنلاین در ۴۰۰ مرکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی عملیاتی شده است

پژمان پاک‌نیا در گفت وگو با آتیه‌آنلاین بررسی دستاوردهای مرتبط با استارآپ به منظور استفاده در سامانه‌های سازمانی یکی از اهداف حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه الکامپ است، افزود: معرفی دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات در زمینه ارائه خدمات درمانی در اولویت است. اینکه بتوانیم از فرصت مغتنم پیش‌رو به منظور معرفی سامانه‌های نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک، سامانه پذیرش و پردازش بستری (درسا)، نوبت غیرحضوری مراکز درمانی ملکی سازمان، سیستم بیمارستانی (HIS)، سامانه خسارت متفرقه، سامانه کمیسیون پزشکی و مشاهده سوابق درمانی بیماران در سامانه‌های غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی بهره ببریم.

او در معرفی خدمات آنلاین درمانی سازمان گفت: نوبت‌دهی غیرحضوری مراکز درمانی، سامانه‌های نسخه الکترونیک و پرتال درمان، درخواست کمیسیون پزشکی، مشاهده گواهی مبلغ خسارت متفرقه در سامانه خدمات غیرحضوری از جمله مهم‌ترین خدمات آنلاین درمانی سازمان تأمین اجتماعی به شمار می‌آیند.

پاک‌نیا در پاسخ به اینکه «آیا نسخه الکترونیک در تمام مراکز درمانی سراسر کشور تأمین اجتماعی اجرایی شده است»، افزود: خوشبختانه نسخه الکترونیک از نیمه دوم سال ۱۳۹۵ در تمامی مراکز درمانی ملکی سازمان و از سال ۱۳۹۷ در تمام مراکز طرف قرارداد سازمان نیز عملیاتی شده است.

رئیس گروه سیستم‌های درمانی مدیریت فناوری، تحول و دیجیتال سازمان تأمین‌اجتماعی در مرور واحدهای درمانی سازمان در غرفه الکامپ افزود: در این غرفه همکارانی از معاونت درمان، درمان سیستم، اداره کل ارزیابی و تعالی خدمات درمانی، اداره درمان غیرمستقیم و اداره آمار و فناوری اطلاعات معاونت درمان حضور دارند.

مجموعه بخش خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی در سالن ۲۷ نمایشگاه الکامپ تا هفتم تیر ماه ۱۴۰۲ مشغول معرفی خدمات آنلاین درمانی سازمان تأمین اجتماعی هستند.

بازگشت به فهرست