JAI NewsRoom مدیریت

معرفی خدمات هوشمند تأمین اجتماعی در نمایشگاه الکامپ

06 تیر 1402 | 18:04
معرفی خدمات هوشمند تأمین اجتماعی در نمایشگاه الکامپ

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، کتابی افزود: تأمین‌اجتماعی در رویکرد درهای باز خود، به‌دنبال استفاده از توانایی زیست‌بوم نوآوری کشور و شرکت‌های فعال در این حوزه برای جذب راهکارها و خدمات خلاقانه در مسائل پیچیده خود است و استارت‌آپ‌ها می‌توانند در نمایشگاه الکامپ به‌طور مستقیم، خدمات خود را برای مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه مربوطه ارائه دهند.

او با اشاره به خدمات متنوع تأمین‌اجتماعی در بخش بیمه‌ای گفت: این سازمان در حوزه‌هایی نظیر نقشه (GIS)، تشکیل پرونده کارگاهی هوشمند، محاسبه پرونده هوشمند، تعیین ضریب هوشمند پیمان قبل از انعقاد قرارداد، اجرای هوشمند ماده ۳۷ قانون تأمین‌اجتماعی، انتقال کسور سوابق حق‌بیمه از سازمان به سایر صندوق‌ها و بالعکس، بازرسی الکترونیک هوشمند و حسابرسی دفاتر قانونی آمادگی همکاری با استارت‌آپ‌ها را دارد.

کتابی ادامه داد: در حوزه درمان نیز سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه‌های بیمارستان هوشمند، طرح پزشکی از راه دور (تله‌مدیسین)، اینترنت اشیاء پزشکی، داروخانه خانواده و همچنین کنترل کیفی آزمایشگاه (QC) خواستار همکاری با استارت‌آپ‌ها است.

سرپرست مدیریت فناوری و تحول دیجیتال سازمان تأمین‌اجتماعی تاکید کرد: نمایشگاه الکامپ فرصت مناسبی برای استارت‌آپ‌ها است تا با معرفی توانمندی‌های خود در حوزه‌های موردنیاز، به همکاری با سازمان تأمین‌اجتماعی وارد شوند. از فعالان این حوزه دعوت می‌کنیم که با ثبت‌نام در سامانه‌ای که برای این موضوع طراحی شده است، قابلیت‌های خود را معرفی کنند تا در بازه زمانی چهارم الی هفتم تیرماه، زمان مناسب برای ارائه طرح‌ها در پیچ‌استارت‌آپ تأمین‌اجتماعی هوشمند که در سالن ۲۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود؛ برای آنان فراهم شود.

او همچنین ادامه داد: تا روز دوم برگزاری بیش از ۷۰ شرکت از طریق وب‌سایت رویداد به آدرس jameino.ir/smart-tamin نسبت به ارائه خدمات و محصولات خود در غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی ابراز تمایل کرده‌اند که فرایند تعامل با شرکت‌ها با حضور فعال مدیران سازمان و شرکت‌های زیرمجموعه در حال انجام است.

بازگشت به فهرست