JAI NewsRoom مدیریت

پاسخگویی مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مطالبات مردمی از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت

08 شهریور 1402 | 16:32
پاسخگویی مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مطالبات مردمی از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی هرمزگان، به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت و با هدف پاسخگویی مستقیم به سوالات و درخواست‌های مردم، در آخرین روز از هفته دولت، سامیه جهانشاهی، مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان از ساعت ۹ صبح الی ۱۰:۳۰ با حضور در مرکز سامد از طریق تلفن ۱۱۱، پاسخگوی سوالات، درخواست ها، پیشنهادات و شکایات مردم بود.

بازگشت به فهرست