برگزاری دوره آموزشی روانشناسی ارتباط با ارباب رجوع در اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی سمنان
به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، این دوره آموزشی ۵ ساعته، با هدف شناخت جامع ویژگیهای ارباب رجوع بویژه نحوه برخورد با افراد دشوار در جهت حفظ کرامت مردم و ارائه خدمات مطلوب به آنها، با حضور اکثریت کارکنان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
در این دوره آموزشی که با همکاری موسسه کار و تامیناجتماعی و سازمان مدیریت و برنامهریزی استان و با تدریس یونس وکیل الرعایا؛ عضو هیئت علمی دانشگاه تشکیل شد، مباحثی از قبیل اصول ارتباط با ارباب رجوع و شاخصههای تفاوت میان ارباب رجوع و مشتری نظیر تعاملی بودن، نوع دریافت، هزینه، عینیت، نگهداری و کیفیت، اساس ارتباط با ارباب رجوع، برطرف کردن نیازهای اولیه و نیازهای عملکردی، ضرورت تکریم ارباب رجوع، اهداف تکریم، سبکهای مختلف ارباب رجوع، انواع مراجعان از نظر ویژگیهای شخصیتی و نحوه برخورد با آنها و راهکارهای آن ارائه شد.