JAI NewsRoom مدیریت

برقراری میز ارتباطات مردمی سازمان تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری

23 آبان 1402 | 14:31
برقراری میز ارتباطات مردمی سازمان تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، رسول احمدی، سرپرست بازرسی و رسیدگی به شکایات تامین‌اجتماعی استان گفت: همزمان با سفر ریاست جمهور به استان، اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری با برپایی میز ارتباطات مردمی درمحل اداره کل آماده رسیدگی به درخواست‌ها و پاسخگویی به سوالات مردمی خواهد بود.

وی افزود: میز ارتباطات مردمی سازمان تامین‌اجتماعی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، هادی قیومی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات و زین العابدین امیراحمدی، معاون بررسی و رسیدگی به شکایات و مسئول سامانه سامد سازمان ضمن استقرار در محل میزخدمت واقع بلوار طالقانی ورودی مجتمع ادارات اداره کل تامین‌اجتماعی استان در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه بیست و چهارم، بیست و پنجم و بیست و ششم آبان ماه از ساعت ۸ تا ۱۸ در خدمت مراجعان خواهند بود.

وی به تشریح موضوعات و مسائل مرتبط به بیمه و درمان گفت: در راستای پاسخگویی به مردم استان و در قالب ستاد ارتباطات مردمی، عبدالله مختاری، مدیرکل تامین‌اجتماعی و مصطفی فلاحی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی در میز ارتباطات مردمی، پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مردم درباره مسائل حوزه بیمه‌ای و درمانی خواهند بود.

احمدی افزود: علاوه بر میز خدمت ارتباطات مردمی یاد شده، مردم استان می‌توانند در صورت عدم امکان مراجعه به میز ارتباطات مردمی، با شماره ۱۱۱ از طریق سامانه الکترونیکی سامد تماس گرفته و موضوعات خود را مطرح کرده و منتظر دریافت پاسخ باشند.

بازگشت به فهرست