پیگیری بیش از یک هزار مراجعه و تماس با واحد ارتباطات مردمی مدیریت درمان تامیناجتماعی قم
به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامیناجتماعی استان قم، مهدی محصل، با اشاره به اهمیت پاسخگویی به موقع و مناسب به مراجعان و تماسهای مردمی در سازمانها برای افزایش رضایتمندی مردم گفت: مدیریت درمان استان قم به منظور پیگیری مسائل و مشکلات مردمی از طریق سامانه ارتباطات و خدمات نوین به شماره تماس ۱۴۲۰ آماده دریافت نظرات و مشکلات مردمی است و همکاران ما در کمترین زمان مسائل را بررسی و پیگیری میکنند.
وی افزود: در ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۹۵۴ نفر از مراجعان از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۴۲۰ مدیریت درمان استان قم ، مشکلات خود را مطرح کردند که همکاران ما پیگیری لازم را انجام دادند.
مدیر درمان تامیناجتماعی استان قم با اشاره به اهمیت پیگیری مسائل و مشکلات مردمی در افزایش رضایتمندی مردم گفت: مدیریت درمان استان قم روزهای دوشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۵ نیز آماده پیگیری و بررسی مراجعان به شکل حضوری است که بیمهشدگان و همکاران برای کاهش زمان انتظار میتوانند از طریق شماره تلفن ۳۷۷۲۰۴۰۰ و سامانه ۱۴۲۰ نسبت به دریافت نوبت ملاقات عمومی اقدام کنند .
محصل بیان کرد: بیشترین علت مراجعات حضوری درباره هزینههای درمانی، کمیسیونهای پزشکی و بیشترین پیگیری تلفنی درباره ارسال پیامکهای اشتباهی در حوزه نسخه الکترونیک است که پیگیریهای لازم در حال انجام است.