JAI NewsRoom مدیریت

ارائه ۵۴ خدمت غیرحضوری توسط تامین‌اجتماعی قم

24 دی 1402 | 15:41
ارائه ۵۴ خدمت غیرحضوری توسط تامین‌اجتماعی قم

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قم، محمد عاشوری استقبال مردم استان از دریافت خدمات تامین‌اجتماعی به‌صورت غیرحضوری در قم را خوب ارزیابی کرد و گفت: دلیل استقبال مردم اطلاع‌رسانی گسترده و همچنین آسانی ارائه و دریافت خدمت در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی بوده است.

وی با بیان این‌که مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به شماره ۱۴۲۰ نیز آماده ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به مردم است، افزود: تمام این زیرساخت‌ها به‌منظور حفظ سلامتی مردم و مخاطبان تامین‌اجتماعی آماده شده است.

عاشوری تاکید کرد: کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی می‌توانند بدون خروج از منزل، هم از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir و هم از طریق اپلیکیشن « تامین من» و همچنین با سامانه تلفنی۱۴۲۰ تمام درخواست‌های خود را از تامین‌اجتماعی استان قم به ثبت برسانند و پیگیری کنند.

وی بیان کرد: مخاطبان تامین‌اجتماعی می‌توانند هرگونه مشکل خود در ارتباط با این سازمان را با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان به شماره ۱۴۲۰ در میان بگذارند و کد پیگیری دریافت کنند.

به گفته وی،‌ اداره کل تامین اجتماعی استان قم با ۴ شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و ۵ کارگزاری رسمی ۱۸ خدمت مختلف بیمه‌ای را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

بازگشت به فهرست