تجلیل مدیر درمان تامیناجتماعی خراسان رضوی از همکاران شاهد
به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامیناجتماعی خراسان رضوی، مدیر درمان تامیناجتماعی خراسان رضوی ضمن تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان گفت: بدون شک یکی از اهداف هر سازمانی مخاطبشناسی و تامین نیازهای گروه هدف خود است که بتواند فرآیندهای خود را براساس نظرات مخاطبان و مراجعان خود تنظیم کند.
علی رضازاده افزود: باید انتقادات و درخواستهای مردم را با جدیت تمام پیگیری کنیم و شنوای پیشنهادات مردم باشیم و فضای مناسبی را برای انعکاس نظرات مراجعان فراهم کنیم.
وی تاکید کرد: حوزه ارتباطات مردمی و خدمات نوین، میتواند با انجام آسیبشناسی و ارائه راهکارهای مناسب، کمک شایانی در ارائه هرچه بهتر خدمات به بیمهشدگان تامین اجتماعی داشته باشد.
رضازاده در ادامه به لزوم سعه صدر در برخورد با مراجعان اشاره و بیان کرد: شما ابتدای مسیر رسیدگی به نظرات و انتقادات مراجعان هستید که نیازمند سعه صدر و صبر فراوان در برخورد و شنیدن مشکلات مراجعان است.
در پایان این برنامه نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی مدیر درمان استان به همکاران شاهد، از آنها تجلیل و تکریم بهعمل آمد.