برپایی میزخدمت مدیریت درمان تامیناجتماعی زنجان به مناسبت دهه کرامت
به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و در اولین روز از این هفته بابک رضایی، معاون خدمات درمانی تامین اجتماعی استان زنجان با حضور در مصلی نماز جمعه شهر زنجان به مسائل و مشکلات بیمهشدگان پاسخ داد.
وی در این مراسم با اشاره به اهمیت برپایی میز خدمت و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم گفت:هدف از برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره با مردم تسهیل در امر خدمترسانی و فراهم کردن بستر و زمینه تعامل بیشتر و بهتر با مخاطبان است.
رضایی بیان کرد: ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان این افتخار را دارد که ملاقاتهای مردمی و دیدارهای چهره به چهره با مردم را در قالب میز خدمت اداره ارتباطات و نظارت مردمی و خدمات نوین به صورت هفتگی در مراکز درمانی به صورت دورهای در شهرهای، زنجان، ابهر، خرمدره برگزار میکند.
وی افزود: بیمهشدگان و مردم ولایتمدار استان میتوانند مسائل و مشکلات خود را به نماینده این مدیریت بصورت مستقیم عنوان کنند و پیگیر پاسخ نهایی خود باشند.
در سال گذشته کلیه مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان جمعا به برپایی(۲۷)موردپایگاه سنجش وسلامت، میز خدمت و پاسخگویی به مسائل و مشکلات بیمهشدگان اقدام کردند.