برپایی میزخدمت اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین مدیریت درمان تامیناجتماعی زنجان
24 اردیبهشت 1403 | 11:47
به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، میثم هاشملو، رییس اداره ارتباطات و نظارت مردمی و خدمات نوین مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با حضور در پلیکلینیک حکیم هیدجی از نزدیک مسائل و مشکلات بیمهشدگان مورد بررسی قرار داد.
هاشملو گفت: در راستای اجرای دستور اداری مدیرکل اداره ارتباطات مردمی سازمان با هدف تسهیل امر خدمترسانی و فراهم کردن بستر و زمینه تعامل بیشتر و بهتر با مخاطبان، میزخدمت هفتگی بصورت مستمر در مراکز درمانی(در شهرهای زنجان، ابهر ،خرمدره و خدابنده) برگزار و مشکلات و مسائل بیمهشدگان احصاء و مرتفع خواهد شد.
وی افزود: بیمهشدگان و مردم ولایتمدار استان میتوانند مسائل و مشکلات خود را به بصورت مستقیم عنوان و پیگیر پاسخ نهایی خود باشند.