کسب رتبه اول اداره کل تامین اجتماعی کرمان در رضایتمندی مخاطبان از ارائه خدمات حضوری
به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، محمود شیخ شعاعی با بیان این موضوع که یکی از اهداف اصلی سازمان تامین اجتماعی، جلب رضایت ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است گفت: در همین راستا و به منظور سنجش میزان رضایت مخاطبان از خدمات ارائه شده، اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی، وفق وظایف مصرح و ابلاغی سال ۱۴۰۲ با نظرسنجی الکترونیکی از طریق سامانه CRM طی دوره یکساله ۱۴۰۲ اقدام به انتشار گزارشی کرده که استان کرمان موفق به کسب بیشترین درصد رضایتمندی در بین ادارات کل تیپ یک شده است.
وی شاخصهای چهارگانه میزان رضایت مخاطبان از راهنمایی و پاسخگویی کارشناس مربوطه، میزان رضایت مخاطبان از امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت، میزان رضایت مخاطبان از نحوه برخورد همکاران ارتباطات مردمی و میزان رضایت کلی مخاطبان از مراجعه به مرکز ارائه دهنده خدمت را ملاک ارزیابی مذکور عنوان کرد.