بازدید نظارتی حوزه پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی کرمانشاه از شعبه ۴
به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی تأمین اجتماعی شعبه ۴ کرمانشاه، در جلسهای که در پایان بررسیهای کارشناسی واحدها و با حضور کارشناسان حوزه پشتیبانی و توسعه مدیریت استان برگزار شد، پرویز سعادتمنش نکاتی را درباره اهمیت بازدیدهای دورهای بیان کرد و گفت: در یکساله ۱۴۰۲ همکاران حوزههای منابع انسانی، مالی، فناوری اطلاعات و آمار، روابط عمومی و CRM نهایت سعی و تلاش خود را در انجام وظایف محوله کرده و به معنی واقعی پشتیبانی لازم را جهت تحقق برنامههای شعبه از جمله جذب بیمهشدگان جدید و کنترل و نظارت بر هزینهها و مصارف را داشتهاند.
رییس شعبه ۴ تامین اجتماعی کرمانشاه افزود: در پایان اسفند ماه سال قبل حدودا ۸۰ درصد از اوراق مطالباتی صادره بصورت الکترونیکی ابلاغ شده و انشالله در سال جاری با برنامههایی که در دست اقدام داریم بتوانیم این نسبت را به بالای ۹۰ درصد برسانیم.
وی بیان کرد: در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ در ارزیابی انجام شده شاخصهای مزایای انگیزشی رتبه ۸ را در بین شعب استان کسب کردهایم لذا جهت بهبود وضعیت شعبه در رتبهبندی سال ۱۴۰۳و در راستای اهداف سازمان، همکاران تلاش مضاعفی را با برنامهریزی، کنترل و نظارت مستمر روزانه خواهند کرد.