بهرهمندی بیش از یکهزار مددجو از خدمات مراکز شبانهروزی بهزیستی زنجان
به گزارش آتیهآنلاین به نقل از ایرنا، مهدی آقاجانلو با بیان اینکه نظارتهای بهزیستی بر مراکز شبانهروزی به منظور ارتقای خدمات آنها به صورت مستمر انجام می شود گفت: کارشناسان حوزههای تخصصی و بازرسی در سطوح استان و شهرستان به طور مکمل و هماهنگ بر مراکز بهزیستی نظارت جامع دارند.
وی افزود: اغلب این بازدیدها به منظور ارزیابی دقیق شرایط، کیفیت خدمات و تعیین سطح رعایت دستورالعملهای سازمان بهزیستی در مراکز در ساعات غیراداری، شبانه و به صورت سرزده انجام میشود.
سرپرست بهزیستی زنجان با بیان اینکه مردم نیز میتوانند در حوزه نظارت بر این مراکز کمک کار سازمان بهزیستی باشند گفت: سامانه ۱۴۸۲ دیده بان بهزیستی آماده دریافت پیشنهادها و نظرات شهروندان است.
وی با بیان اینکه این خط، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بهزیستی است، اضافه کرد: تماس با این شماره به صورت رایگان بوده و از طریق خط تلفن ثابت و همراه همه روزه از هشت صبح تا ۲۰ شب امکانپذیر است.
آقاجانلو بیان کرد: گزارشهای مردمی می تواند در زمینه فعالیت مراکز دولتی و غیردولتی اعم از مراکز مشاوره و روانشناسی، مراکز روزانه و شبانهروزی افراد دارای معلولیت، سالمندان و بیماران روانی مزمن، کمپ های ترک اعتیاد، مراکز شبه خانواده و کلینیکهای مددکاری باشد که به سرعت مورد رسیدگی قرار می گیرد.