JAI NewsRoom مدیریت

پاسخگویی تلفنی مدیرکل بهزیستی بوشهر به درخواست‌های مردمی از طریق سامد

09 خرداد 1403 | 16:24
پاسخگویی تلفنی مدیرکل بهزیستی بوشهر به درخواست‌های مردمی از طریق سامد

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، حیدر عزیزنژاد پاسخگوی تلفنی مردم و جامعه هدف بهزیستی در سامانه سامد بود که از عمده‌ترین درخواست‌ها و تماس‌های افراد جامعه هدف می‌توان به پرداخت کمک هزینه درمان، مسکن، اشتغال، معیشت، لوازم ضروری منزل و حقوقی اشاره کرد که در این زمینه راهنمایی‌های لازم از سوی مدیرکل بهزیستی استان صورت گرفت.

موارد مطرح شده از طریق اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان و ارجاع به معاونت‌های تخصصی مربوطه تا رفع موانع و مشکلات، پیگیری خواهد شد.

در این برنامه زینت کاکی زاده، سرپرست اداره پذیرش و هماهنگی مدیر کل بهزیستی استان را همراهی می‌کرد.

بازگشت به فهرست