پاسخگویی مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر به سوالات مردمی از طریق سامانه سامد
به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر، حسن اسماعیلی در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی به همراه رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریت درمان در محل سامانه سامد استانداری حضور یافت.
وی در حاشیه این برنامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات هموطنان گفت: در راستای رفع مشکلات مردم همواره به دنبال شنیدن ایده ها، درخواستها، پیشنهادات و انتقادات مردم استان در حوزه فعالیتهای جاری خود هستیم تا بتوانیم خدماتی شایسته به جامعه هدف ارائه کنیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: پیشنهادات و نقطه نظرات ارائه شده از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت کمک بسیار خوبی در یافتن راهکارهای مناسب در حل و رفع مشکلات پیش روی است.