تشکیل اولین کمیته بحران مدیریت درمان تامین اجتماعی کاشان در سال ۱۴۰۳
به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی کاشان، در این جلسه امیررضا آذرنوش، مدیر درمان ضمن تقدیر از اقدامات به عمل آمده بر تقویت زیرساختها و ارتقا آمادگی کارکنان در ارائه خدمات مستمر و مطلوب و افزایش سطح رضایتمندی بیمهشدگان در مواقع بحران تاکید کرد و آموزش پرسنل را در همه زمینههای کاری از جمله پدافند غیرعامل و برخورد با ارباب رجوع ضروری دانست.
وی همچنین ضعف در حوزههای فرهنگی و فقدان فرهنگسازی و آموزش را برای مجموعه هزینهساز عنوان کرد.
در این جلسه همچنین درباره موارد و مشکلات واحدها بحث و تبادل نظر صورت گرفت و موارد ذیل به تصویب رسید.
- حضور در مراکز تابعه و شناسایی حوزه های بحران خیز
- بررسی اقدامات انجام شده درباره زیر ساختهای تاسیساتی مراکز
- آشنایی هرچه بیشتر پرسنل با موضوعات حوادث و نحوه مقابله با بحران در حین کار
- برگزاری کلاسهای آموزشی درباره آشنایی با پدافند غیرعامل و نحوه ارتباط با بیماران و مراجعان