آغاز پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه ها در استان مازندران
به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان مازندران، پروژه لیست هوشمند حق بیمه، با هدف متمرکزسازی کلیه مراحل ارسال و پرداخت لیست حق بیمه کارگاهها، تسهیل در فرآیند پرداخت حق بیمه و جلوگیری از ایجاد و انباشت بدهیهای بیمهای کارفرمایان با فراهم شدن امکان ارائه بازخوردهای نظارتی و کنترلی به کارفرما در زمان آمادهسازی و تکمیل لیست حق بیمه، طراحی و اجرا شده است.
حسن فلاح، مدیرکل تامین اجتماعی مازندران در مورد پروژه لیست هوشمند حقبیمه گفت: طراحی و ساخت پروژه هوشمندسازی لیستهای حق بیمه ارسالی کارفرمایان از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز و با توجه به گستردگی و اهمیت پروژه، پس از طی کردن فازهای آزمایشی در شعب مختلف کشور به صورت کامل عملیاتی و مطابق برنامهریزی انجام شده، از هفتم خردادماه ماه در کلیه شعب تأمیناجتماعی سراسر استان مازندران اجرایی شد.
وی تاکید کرد: کارفرمایان سعی کنند تا روز بیستم ماه جاری نسبت به ارسال لیست اقدام کرده تا در صورت بروز مشکل و نیاز به مراجعه، همکاران تامین اجتماعی مازندران فرصت کافی جهت رفع مشکل داشته باشند.