JAI NewsRoom مدیریت

پاسخگویی مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در سامانه ارتباط مردمی

26 خرداد 1403 | 14:45
پاسخگویی مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در سامانه ارتباط مردمی

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، فرگل صحاف، مدیرکل بهزیستی استان، صبح روز شنبه ۲۶ خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برای ایجاد ارتباط بدون واسطه و تلفنی برای حل مشکلات مردم در سامانه سامد حضور یافت.

محور تماس ها و گفتگوهای تلفنی بیشتر مربوط به مشکلات مسکن ملی، مناسب سازی و وام اشتغال بود.

سامانه ارتباطی سامد با شماره تلفن ۱۱۱ از جمله کانال‌های ارتباطی مردم با مسئولان است که با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات مؤثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شده است.

بازگشت به فهرست