برپایی میز خدمت مدیریت درمان تامیناجتماعی کرمان در درمانگاههای جیرفت و کهنوج
به گزارش آتیهآنلاین به نقل ازروابط عمومی مدیریت درمان تامیناجتماعی کرمان، با حضور روسای ادارات حراست، ارتباطات مردمی، پشتیبانی و بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمان، در راستای شفاف سازی و دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات بیمه شدگان، میز خدمت در درمانگاههای تامین اجتماعی جیرفت و کهنوج برپا شد .
در این میزهای خدمت، کارشناسان مربوطه به سوالات بیمهشدگان، مراجعین و همکاران در زمینه مختلف پاسخ دادند.
پاسخگویی کارشناسان به مشکلات و سوالات بیمهشدگان در زمینههای کمبود دارو، کمبود پزشک و دندانپزشک در شهرهای جنوبی استان و پیگیری جهت جذب نیروی متخصص و بومی از سوی ستاد مدیریت درمان از عمده موضوعات مطرح شده در این میزهای خدمت بود.
همچنین خدمات درمانی سازمان به مراجعین معرفی شد و کارشناسان ستاد مدیریت درمان با حضور در واحدهای مختلف ضمن گفتگو با همکاران از نحوه ارائه خدمات به بیمه شدگان بازدید کردند.
پیش از برپایی میز خدمت، منتظری توکلی، سرپرست درمانگاه کهنوج گزارشی از نحوه خدمترسانی به بیماران و اقدامات انجام شده در واحدهای مختلف این درمانگاه ارائه داد.