بازدید مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر از شعب یک و دو
به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر، محمد جواد بازدرهوا در این بازدید با بیمهشدگان، مستمریبگیران، کارفرمایان و کارکنان شعبه دیدار و گفتگو کرد.
وی با تقدیر از تلاشهای صادقانه کارکنان، بر اهمیت رعایت اخلاق و مردمداری تأکید کرد و گفت: پاسخگویی مطلوب به نیازهای بیمهای مخاطبان وظیفه اصلی ماست و فلسفه وجودی سازمان تأمین اجتماعی ارائه خدمات بیمهای به مخاطبان و هدف اصلی ما کسب و ارتقای رضایتمندی آنان است.
وی همچنین بر ضرورت دقت و تسریع در انجام امور محوله و هدایت مخاطبان برای بهرهمندی بیشتر از خدمات غیرحضوری تأکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع و ارتقای سطح آگاهیهای عمومی شرکای اجتماعی از قوانین سازمان باعث افزایش رضایتمندی ذینفعان خواهد شد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به رویکرد نظارتی سازمان بیان کرد: سنجش میزان رضایت مراجعان و مخاطبان صرفاً از طریق نظارت مستمر، ارزیابیهای دقیق و بازرسیهای دورهای مشخص خواهد شد.
در پایان این بازدید، بازدرهوا دستورات لازم بهمنظور پیگیری درخواستهای مخاطبان را صادر و بر اهمیت نظارت مستمر و ارزیابیهای دقیق برای سنجش میزان رضایت مراجعان تأکید کرد.