JAI NewsRoom مدیریت

برپایی میز خدمت سازمان تامین اجتماعی در شهرداری کرمان

01 مهر 1403 | 11:08
برپایی میز خدمت سازمان تامین اجتماعی در شهرداری کرمان

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، امر پاسخگوئی و مشاوره به شکل‌های حضوری، تلفنی و مکاتبه یکی از رویکردهای اصلی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در راستای افزایش رضایتمندی و رسیدگی به سوالات و شبهات مخاطبین در زمینه امور بیمه‌های اجتماعی با محور تعهدات و خدمات سازمان تامین اجتماعی و فرایندهای مختلف کاری آن است. به این منظور و در ادامه فعالیت‌های عمومی بابت استقرار میزهای خدمت در نمایشگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها به مناسبت‌های مختلف، از ابتدای سالجاری در برنامه‌ای مدون و سازماندهی شده به شکل متمرکز و همسو با سراسر کشور، برپایی میزهای خدمت در دستگاه‌ها و ادارات مختلف و بانک‌ها با هدف تقویت خط مشی پاسخگویی به مخاطبان آغاز شده است و میز خدمت این هفته در شهرداری کرمان برگزار شد.

موضوعاتی که در این میز خدمت مطرح شد عبارتند از چگونگی بررسی و احتساب سوابق ناموجود، بازنشستگی زنان، شرایط بازنشستگی طبق ماده ۱۰۳، مفاصاحساب، قوانین مرخصی زایمان ، از کار افتادگی و ... در نهایت نسبت به معرفی سامانه خدمات غیرحضوری سازمان، اپلیکیشن تامین من، معرفی انواع بیمه‌های خاص اعم از دانشجوئی، دختران فاقد شغل، زنان خانه دار، آزاد و اختیاری و همچنین توزیع بروشورهای مرتبط با موارد مذکور ، اقدام شد.

بازگشت به فهرست