برگزاری ۳۷۵ مورد ملاقات مدیرکل تامین اجتماعی قم با مردم
به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد تلخابی افزود: در این مدت ۳۷۵ مورد ملاقات مدیرکل تامین اجتماعی قم با مردم و مخاطبان این سازمان در استان برگزار و تعداد ۲۴ جلسه تخصصی در دو حوزه درون و برون سازمانی مرتبط با تامین اجتماعی تشکیل شد. همچنین با توجه به هماهنگیها، حدود ۳۶ نفر از نمایندگان دستگاههای اجرایی در جلسات تخصصی مرتبط با این سازمان در اداره کل قم شرکت کردند.
رییس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی تامین اجتماعی قم ادامه داد: در این دوره با توجه به هماهنگیهای انجام شده در این اداره کل، تشکلهای کارفرمایی، کارگری، بازنشستگی و همچنین مجامع امور صنفی در جلسات جداگانه با مدیرکل تامین اجتماعی استان ملاقات کرده و مسائل خود را بیان کردند.
وی گفت: در این مدت مدیرکل تامین اجتماعی استان، معاونان و روسای شعب طی ۴ جلسه با نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی ملاقات کردند.
تلخابی یادآور شد: با توجه به هماهنگیها، مدیرکل تامین اجتماعی قم در جلسات جداگانهای در محل استانداری و همچنین شهرک های صنعتی، شهرداری و شهرهای تابعه استان حضور یافتند و مسائل حوزه تامین اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
وی به ۶۲ مکاتبه این اداره کل با دفاتر نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: اداره حقوقی تامین اجتماعی قم ۶۲ مکاتبه را در قالب اقدام، پیگیری و پاسخ به نمایندگان مردم قم در مجلس ارسال کرده است.
رییس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی تامین اجتماعی قم اضافه کرد: همچنین این اداره کل به منظور حل و فصل موضوعات حوزه بیمه ای کارخانجات و صنایع، ۱۷ جلسه با حضور نمایندگان و صاحبان صنایع در محل اتاق بازرگانی و همچنین اداره کل تامین اجتماعی برگزار کرد که منجر به تنظیم صورتجلسه و پیگیری مسائل مطروحه شد.
وی از ملاقات حدود ۴۰ نفر از کارفرمایان به صورت جداگانه با مدیرکل این دستگاه اجرایی خبر داد و گفت: مدیران این اداره کل در مدت ۱۰۰ روز، به منظور بررسی نحوه ارائه خدمت به مردم و بیمهشدگان از شهرهای جعفریه، کهک و سلفچگان بازدید و میزهای خدمت پاسخگویی در محل نمازجمعه این شهرها برپا کردند.
علی موسوی مدنی، مدیرکل تامین اجتماعی استان قم پس از شروع به کار خود، تعامل با مدیران و همچنین شرکای اجتماعی قم را در دستور کار خود قرار داد.
وی همچنین در دستور اداری به معاونان و روسای شعب تامین اجتماعی قم تاکید کرد که درخواستهای شرکای اجتماعی در سه حوزه کارفرمایی، بیمه شدگان و مستمری بگیران که برآمده از مطالبات مردم است، احصاء شده و ضمن تفکیک بر اساس حوزههای منابع، تعهدات و پشتیبانی، مورد توجه و پیگیری قرار گیرند.