JAI NewsRoom مدیریت

ارتباط بی‌واسطه بیمه‌شدگان با مدیر درمان در میزخدمت تامین‌اجتماعی زنجان

27 دی 1403 | 14:04
ارتباط بی‌واسطه بیمه‌شدگان با مدیر درمان در میزخدمت تامین‌اجتماعی زنجان

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، امیر عباس جراحی علمداری گفت: مخاطبان می‌توانند از طریق درگاه پاسخگوی ۱۴۲۰ و لینک https://eitaa.com/mdzanjan_modir در پیام رسان ایتا به راحتی نظرات و انتقادات خود را بیان و در کمترین زمان پاسخ را دریافت کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان شنیدن صدای مشتریان را بهترین شاخص برای تعیین میزان کارایی و اثربخشی خدمات دانست و گفت: ارزیابی‌های ما علاوه بر مطالعه آمار و ارقام، باید میدانی و برگرفته از نظرات گیرندگان خدمت باشد تا بیشتر بر واقعیت منطبق شود.

بازگشت به فهرست