JAI NewsRoom مدیریت

ارائه ۵ هزار مشاوره به مردم در شعبه دو تامین اجتماعی قم

30 دی 1403 | 12:51
ارائه ۵ هزار مشاوره به مردم در شعبه دو تامین اجتماعی قم

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین‌اجتماعی قم، حسین نجف‌زاده با تشریح عملکرد شعبه دو تامین اجتماعی قم در سال جاری، افزود: اجرای طرح دریافت لیست هوشمند حق‌بیمه، صدور احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان و راه‌اندازی کیوسک خدمت از جمله اقدامات مهم این شعبه در سال جاری است.

وی با اشاره به افزایش ۳۵ درصدی جذب بیمه فراگیر خانواده ایرانی در ۱۰ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیان کرد: از ابتدای امسال چهار هزار و ۶۰۶ نفر در شعبه دو تامین اجتماعی قم جذب بیمه فراگیر داشته‌ایم.

رییس شعبه دو تامین اجتماعی قم با ارائه آخرین آمار افزود: انجام ۶۳۳ بازرسی کارگاهی، صدور احکام متناسب‌سازی برای ۲۵ هزار و ۱۶۶ مستمری بگیر، بررسی ۱۶۰۶ مورد ادعای سابقه و انجام شش هزار و ۲۲۴ مورد بازرسی کارگران ساختمانی از جمله فعالیتهای این شعبه از ابتدای امسال بوده است.

بازگشت به فهرست