JAI NewsRoom مدیریت

پاسخگویی مردمی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه در مرکز سامد

01 بهمن 1403 | 12:45
پاسخگویی مردمی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه در مرکز سامد

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، در ادامه برنامه ارتباط مردم و مسئولین در بستر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت( سامد)، حسن جلیلیان نسب، سرپرست ادراه کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان روز یک شنبه ۳۰ دی با حضور در مرکز سامد، پاسخگوی درخواست های مردم شد.

در این ارتباط تلفنی، جامعه هدف ضمن تماس با شماره ۱۱۱ موضوعاتی از جمله مسائل حوزه کارگری و کارفرمایی، اشتغال و کارآفرینی، مشاغل خانگی، بیمه بیکاری، مشاغل سخت و زیان آور، یارانه ها و مسائل حوزه تعاونی‌ها را مطرح و پاسخ و راهنمایی لازم را دریافت کردند.

در این برنامه ارتباط تلفنی، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه به تعدادی از مراجعین حضوری در مرکز نیز پاسخ داد.

سیستم سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور است، که آحاد مردم در هر نقطه از کشور می‌توانند با شماره تلفنی ۱۱۱ ایده‌‎ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست‎های خود را مطرح کرده و صدای خود را به گوش مسئولین برسانند.

بازگشت به فهرست