JAI NewsRoom مدیریت

برپایی میزخدمت تأمین اجتماعی آذربایجان‌شرقی در مصلی تبریز

13 بهمن 1403 | 15:53
 برپایی میزخدمت تأمین اجتماعی آذربایجان‌شرقی در مصلی تبریز

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، این اقدام در راستای ارتقای پاسخگویی، افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران و تسهیل در ارائه خدمات بیمه‌ای انجام گرفت و با استقبال گسترده نمازگزاران و اقشار مختلف مردم همراه شد.

در این برنامه، کارشناسان و مسئولان اداره‌کل تأمین اجتماعی آذربایجان‌شرقی با حضور در مصلی امام خمینی (ره) به سؤالات و درخواست‌های مراجعان در زمینه بیمه‌های اجتماعی، مستمری‌ها، خدمات درمانی، بیمه مشاغل آزاد، بیمه زنان خانه‌دار، بیمه رانندگان، کارفرمایان، مقرری بیمه بیکاری و سایر خدمات مرتبط پاسخ دادند. حضور نمایندگان واحدهای تخصصی، از جمله حوزه امور بیمه‌شدگان، امور مستمری‌ها و وصول حق‌بیمه موجب شد تا پاسخگویی به مراجعان به‌صورت دقیق و جامع انجام شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی که در این میزخدمت حضور داشت، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، هدف از برپایی این میز خدمت را تقویت ارتباط مستقیم با مردم عنوان کرد و افزود: یکی از رویکردهای اصلی سازمان تأمین اجتماعی، توسعه تعاملات مردمی و افزایش سطح پاسخگویی به نیازهای بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران است. برپایی میز خدمت در اماکن عمومی، از جمله مصلی‌های نماز جمعه، فرصتی مغتنم برای گفت‌وگوی مستقیم با مردم و بررسی مشکلات آنان است. ما تلاش می‌کنیم که در کنار توسعه خدمات غیرحضوری، با حضور میدانی در میان مردم، پاسخگوی دغدغه‌های آنان باشیم.

یونس دباغ صادقی‌پور همچنین به برنامه‌های تحولی سازمان اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه‌های تحولی بیست‌گانه، به‌ویژه تحول دیجیتال و هوشمندسازی خدمات بیمه‌ای، بهینه‌سازی مدیریت منابع و ارتقای سطح رضایتمندی مخاطبان، از جمله اقداماتی است که در دستور کار سازمان قرار دارد. امروز، افزایش آگاهی مردم از حقوق بیمه‌ای خود، یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های ماست و چنین برنامه‌هایی نقش مهمی در تحقق این هدف دارد.

در طول برپایی میز خدمت، جمعی از مستمری‌بگیران، کارگران، کارفرمایان و سایر اقشار جامعه، با حضور در مصلی تبریز، سؤالات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند. موضوعاتی همچون نحوه برقراری مستمری بازماندگان، افزایش مستمری‌ها، خدمات درمانی در مراکز ملکی تأمین اجتماعی، نحوه بیمه‌پردازی در مشاغل آزاد، مشکلات کارگاه‌های تحت پوشش و نحوه استفاده از خدمات غیرحضوری سازمان، از جمله مواردی بود که مورد پرسش و بررسی قرار گرفت.

این برنامه با استقبال گسترده نمازگزاران مصلی تبریز مواجه شد و تا برگزاری نماز جمعه ادامه داشت.

بازگشت به فهرست