JAI NewsRoom مدیریت

ثبت ۳۶ هزار تماس موفق با «صدای مشاور» بهزیستی سیستان و بلوچستان

16 اسفند 1403 | 14:24
ثبت ۳۶ هزار تماس موفق با «صدای مشاور» بهزیستی سیستان و بلوچستان

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عباسعلی اویسی با اشاره به نقش مؤثر خط ۱۴۸۰ در ارتقای سلامت روان جامعه، بیان کرد: خط مشاوره ۱۴۸۰ یکی از مهمترین خدمات رایگان بهزیستی است که با هدف پاسخگویی تخصصی به مشکلات روانشناختی، خانوادگی، تحصیلی، اجتماعی و تربیتی شهروندان راه‌اندازی و به‌صورت روزانه از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب فعال است.

وی با اشاره به ضرورت توسعه این خط در سال جدید، افزود: برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت پاسخگویی و کاهش تماس‌های ناموفق در دستور کار بهزیستی قرار دارد تا بتوانیم پوشش بیشتری برای متقاضیان مشاوره تلفنی فراهم کنیم.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از تلاش‌های کارشناسان و مشاوران فعال در خط ۱۴۸۰، گفت: بدون شک این حجم از پاسخگویی تخصصی و همراهی دلسوزانه با تماس‌گیرندگان، مرهون زحمات شبانه‌روزی مشاورانی است که با صبوری و تعهد در کنار مردم ایستاده‌اند و از سلامت روان جامعه صیانت می‌کنند.

وی بیان کرد: افزایش بهره‌مندی مردم از خدمات خط ۱۴۸۰ می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تقویت سلامت روانی و ارتقای کیفیت زندگی خانواده‌ها ایفا کند و سازمان بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز توسعه و تقویت این خدمات را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

بازگشت به فهرست