JAI NewsRoom مدیریت

ارتقای خدمات پاراکلینیکی مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه

03 اردیبهشت 1404 | 12:37
ارتقای خدمات پاراکلینیکی مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، از جمله محورهای این نشست، ساماندهی پزشکان آنکال و رسیدگی به بیماران اورژانسی و غیر اورژانسی بود. میثم حجتی پور، مدیر درمان استان با تأکید بر لزوم تفکیک خدمات اورژانسی از غیر اورژانسی، خواستار بهینه‌سازی زمان و کیفیت پاسخ‌گویی به بیماران شد.

حجتی پور همچنین به مشکلاتی درباره نظام پرداخت به پزشکان، ویزیت‌های ICU و تخت‌های CCU اشاره و بیان کرد: به منظور رفع کمبود نیروی انسانی، مکاتباتی با دانشگاه علوم پزشکی درباره بهره‌گیری از نیروهای طرحی در دستور کار قرار گیرد.

بررسی فرآیندهای کلینیک بیهوشی، فعال‌سازی اتاق‌های عمل در شیفت عصر و بازنگری در شیفت‌های کاری کارکنان اتاق عمل نیز از دیگر موضوعات مطروحه در این نشست بود.

در حوزه تجهیزات و خدمات پاراکلینیک، خرید لنز چشمی، توسعه خدمات سونوگرافی و برنامه‌ریزی برای کاهش ازدحام مراجعین با استفاده بهینه از کیوسک‌های نوبت‌دهی در دستور کار قرار گرفت.

بازنگری در فعالیت آزمایشگاه‌های مراکز ملکی و فراهم کردن امکان انجام آزمایشات تیروئید و بیماران دیابتی نیز از دیگر موارد مطرح‌شده بود. همچنین بر لزوم افزایش تعامل و هماهنگی با مراکز درمانی طرف قرارداد تأکید شد تا روند درمان بیماران با سهولت بیشتری انجام گیرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه در پایان، با تأکید بر لزوم همدلی و همکاری مجموعه درمان، ابراز امیدواری کرد که با اجرای این برنامه‌ها، سطح رضایتمندی بیماران به میزان قابل‌توجهی افزایش یابد.

بازگشت به فهرست