JAI NewsRoom مدیریت

بیمارستان تامین اجتماعی رازی قزوین؛ الگویی موفق در جلب رضایت بیماران

08 اردیبهشت 1404 | 11:27
بیمارستان تامین اجتماعی رازی قزوین؛ الگویی موفق در جلب رضایت بیماران

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین، سجاد سنگسری ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمان بیمارستان رازی بیان کرد: در مقایسه با سایر بیمارستانهای تامین اجتماعی کشور، این مرکز درمانی خدمات بسیار با کیفیتی ارائه می دهد و میزان رضایتمندی بیماران از عملکرد کادر درمان بسیار بالاست.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم اطلاع رسانی نکات مثبت دستگاه های اجرایی و امید آفرینی و جهاد تبیین افزود: گفتگو و ارتباط موثر با مردم در کنار ارائه خدمات با کیفیت درمانی اهمیت ویژه ای دارد.

رییس مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت کار وضعیت کنونی کشور را حساس توصیف کرد و گفت: با همدلی و وفاق می توانیم از شرایط بحران عبور کنیم.

سنگسری بیان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به تبع آن مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سطح سیاستگذاری و کلان برنامه‌های موثری را تدوین کرده‌اند، امید است ثمرات آن در سال جاری و سال‌های آینده در زندگی مردم و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی نمایان شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین نیز گفت: در حال حاضر حدود ۷۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که این مدیریت با داشتن ۲ بیمارستان و ۸ درمانگاه ملکی به بیمه‌شدگان خدمات درمانی ارائه می دهد.

کامبیز شقاقی ضمن اشاره به کسب رتبه درجه یک بیمارستان رازی در ارزیابی صورت گرفته توسط وزارت بهداشت و درمان گفت: ضریب اشغال تخت این بیمارستان ۷۴.۷ درصد و تعداد بیمه شدگانی که در درمانگاه تخصصی سرپایی توسط پزشکان عمومی و متخصص مورد معاینه قرار گرفته اند، ۴۴۰ هزار و ۹۲۰ نفر بوده است و در این مرکز ۱۴ هزار و ۱۴۴ بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

وی درپایان افزود: مدیریت درمان با توجه به مد نظر قراردادن برنامه هفتم توسعه و تهیه برش استانی نسبت به تدوین برنامه های عملیاتی مرتبط اقدام کرده است.

در حاشیه این مراسم مشاور وزیر با پرسنل و پرستاران این مرکز دیدار کرد و ازمشکلات صنفی آنان مطلع شد.

بازگشت به فهرست