JAI NewsRoom مدیریت

حضور مدیرکل تامین اجتماعی قم در سامانه‌ سامد و پاسخگویی به مردم

28 اردیبهشت 1404 | 14:11
حضور مدیرکل تامین اجتماعی قم در سامانه‌ سامد و پاسخگویی به مردم

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی موسوی‌مدنی در حاشیه حضور در سامد در گفتگویی با تأکید بر اهمیت پاسخگویی بی‌واسطه به مردم گفت: از طریق بازدیدهای میدانی، دیدارهای چهره به چهره و پاسخگویی تلفنی در جریان مشکلات مردم قرار می‌گیرم و با اتخاذ تصمیمات لازم تلاش خواهیم کرد گره‌ از مشکلات مخاطبان سازمان باز کنیم.

وی افزود: در ارتباط تلفنی امروز نیز جمعی از کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی قم دغدغه‌های خود را در حوزه‌های بازرسی کارگاه‌ها، بیمه کارگران ساختمانی، مشاغل سخت و زیان‌آور، بیمه قالیبافان و بازنشستگی مطرح کردند که پس از بررسی درخواست‌ها، دستور لازم برای رسیدگی و حل مشکلات صادر شد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با اشاره به اینکه ارتباط مستمر با مردم و شنیدن مشکلات از اولویت‌های کاری مدیران تامین اجتماعی استان است، تأکید کرد: این مسیر ادامه خواهد داشت و تلاش می‌کنیم در کنار مردم برای حل مشکلات آنان گام‌های مؤثری برداریم.

دیدارهای مردمی و پاسخگویی به مردم از سوی مدیرکل تامین اجتماعی قم، در راستای افزایش شفافیت، رفع مشکلات و تعامل مستقیم با شهروندان و مخاطبان این سازمان بصورت مستمر و طبق برنامه‌ریزی منظم انجام می‌شود.

سامد، سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت به شماره ۱۱۱ است که شهروندان می‌توانند از طریق آن مسایل، مشکلات و درخواست های خود را به گوش مدیران و مسئولان برسانند و از طریق کد رهگیری دریافت شده آنها را پیگیری کنند.

دیدارهای مردمی مدیرکل تامین اجتماعی استان قم نیز هر هفته روزهای دوشنبه برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند در تماس با شماره تلفن ۳۷۷۰۸۸۸۲ در این دیدارها حضور یابند.

اداره‌کل تامین اجتماعی قم با چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج کارگزاری رسمی، ۱۸ خدمت مختلف بیمه‌ای را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی قم به بیش از ۸۸۸ هزار نفر می‌رسد که از این تعداد، ۲۷۴ هزار و ۹۳۷ نفر بیمه شده اصلی و ۶۸ هزار و ۶۵۰ نفر مستمری‌بگیر اصلی هستند.

بازگشت به فهرست